lørdag den 9. juli 2011

Jeg træner .. ;O)

 

Mit perleværksted er funktionsdygtigt, ikke helt færdigt med dims og hygge, men det funker.

FØR

IMG_6621

 

Gulvet FØR

IMG_6627

IMG_7538

 

 

Jeg er derfor gået i træning.

I træning med at forme perler.

Det er jo over 8 mdr. siden jeg sidst har arbejdet med perler, så lidt træning må der til.

 

Perlerne skal jo være runde, ja i hvert tilfælde skal de runde perler være runde :)

De flade perler skal ikke være runde, men de skal stadig være centreret.

 

Perlerne laves på en dorn, en stålpind i f. eks. 2 mm tykkelse.

 

 

IMG_7579

 

IMG_7601           IMG_7595IMG_7626IMG_7629

 

Billederne er ikke de bedste, men måske får jeg mig en dag lavet en lille fotokasse :)


4 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke med dit nye værksted, lige min drøm at ha´ sådan et krea-værksted, HELT FOR MIG SELV.
    Jeg er vild med din reol ;O)
    Og perlerne - hold da op, du er hurtigt i træning igen - SMUKKE smukke!!

    SvarSlet
  2. Ja, Kirsten plads har vi nok af - det er mere tiden til at passe det hele det kniber med, ja så vi er gode til at laveoverspring :)

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt værksted du har fået lavet, Marianne! Når man har en hobby er det skønt at have et rum, hvor der er plads. Glasperler er utroligt smukke, og da jeg var på loppemarked i går, kunne jeg have købt mig fattig :-) Og tænk så at kunne lave dem selv! Håber du viser meget mere hen ad vejen!

    SvarSlet
  4. De er supersmukke! og helt enig i det med overspringene! :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...