søndag den 17. juli 2011

Ballonkjolen

Det er et par uger siden den blev færdig.
Har vist mig frem i den.
Den er pæn – også til mig :)
Den tog tid at strikke, måske fordi jeg strikkede to gange Nille ind imellem.
Ku`godt finde på det igen,altså at strikke ballonkjolen, det er en god model,
især til de dage hvor man ikke har Spirellaen på. ;O))




Brochen er lavet af kobber og jern.
Den har flere år på bagen
og er lavet af en lokal kunstner.
IMG_7714-tile

Tørklædet er hæklet i samme Karen Noe garn som kjolen.
Det var et bundt jeg købte for et par år siden p.g.a. farven.
Måske skulle jeg hækle et magen til af resterne fra kjolen.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot,sotten en ballonkjole ville vist være noget for mig og (så uden spirellaen)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot - og farven er fantastisk. Jeg er sikker på at du ser knald-godt ud i den både med og uden spirella ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Super farve - har selv en, der aldrig er blevet brugt (måske den skulle findes frem og luftes??)
    Super broche den matcher jo kjolen perfekt!

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot, Marianne, og den kan vist bruges med en bluse under, hvis det er knapt så varmt som i dag. Lækker broche og tørklæde, du bruger til! Dejlig aften til dig

    SvarSlet
  5. Janåmen Conny så må du da bare igang når vi nu ikke kan spire la mere ;)

    Tak søde Karen , jeg er vild med den og farven.

    Helt sikkert Kirsten, den kjole skal luftes, den er så bevaring at have på.

    Madame på en knap så varm dag vil jeg tage noget over, går sjældent med noget under( havde mange spencer da jeg var barn)

    SvarSlet
  6. Conny der skal stå : når vi nu ikke kan få spirella mere :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot...smuk smuk farve. Og et kæmpe stykke arbejde;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Øv, mine kommentarer forsvinder hele tiden...
    Wauw, sikke et flot stykke strik. Imponerende. Strikkede kjoler er altid noget særligt synes jeg. Min mor strikkede på maskine i sin tid, til en modebutik i København, så jeg havde mange strikkede kjoler, som stor pige. Min konfirmationskjole var også i strik.
    Sender dit armbånd i dag - kan lige nå det inden jeg drager af. Håber du kan lide det. Kram. Dorit

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...