tirsdag den 19. juli 2011

Brændt barn ........

- skulle bare lige tjekke glasovnen.

Perlerne skal afspændes for ellers kan man risikere at de ikke holder. Der kan være spændinger i glasset og pludselig en dag- knæk og det var så den perle.

Da jeg nu alligevel var forbi værkstedet, ja så kunne jeg da lige lave en perle :0)

Lige som den var ved at være færdig fik min finger snittet stålet. Jeg skal lige hilse og sige at det er varmt, rigtig meget varmt.

Perlen blev færdig og jeg gik over i huset igen for at finde mit supermiddel
mod brandsår.

Jeg bruger vand - ja det er der vel ikke noget nyt i er der måske nogen der tænker :) - men jeg bruger vand på spray. Vandet stammer fra en kilde i Frankrig. Der bliver intet gjort ved vandet inden det bliver tappet. Det bliver nemlig tappet direkte fra kilden på sprayflasken der som drivmiddel har luft og intet andet. Af samme grund må man ikke ryste sprayen men kun vende den forsigtigt et par gange hver gang man skal bruge den.




- den kan købes på apoteket og den er super.

Brænder du dig på ovne har du jo ikke tid til at sidde i timer med hånden i vand. Istedet tager du denne spray,sprayer et enkelt pust eller to på ulykken. Det gør du så så mange gange som du har behov for. Når det ikke længere svier - ja, så behøves du ikke spraye mere. Du kan tage den med til bords, i stuen og ja også med i seng.

Har du eller børnene fået for meget sol, ja så er det også den her du bruger.

Sprayen indeholder en mængde spormineraler som alle hjælper huden til at regenere.

Man har målt sig frem til hvad vandet indeholder og prøvet at lave det kunstigt. - det virker ikke !!

P.s. Salgstalen er slut ;0) . Jeg får ingen % eller overskudsdeling men jeg har på egen og familiens hud set at det virker, endda rigtig godt.

Syntes også i skulle have chancen for at lære det at kende.

PPS. Den er også perfekt efter barbering af ben, til en hurtig opfriskning af ansigt (luk øjnene og tag brillerne af ;) ) og til at afhjælpe varmegener ved overgangsalder.

indlæg lavet i BlogPress på min iPad.

5 kommentarer:

  1. Hold da op for et vidundermiddel - det skal da købes. Sådan en spray skal jo stå i skabet KLAR PARAT!!

    SvarSlet
  2. Helt sikkert Kirsten og du skal også ha' en lille til tasken.

    SvarSlet
  3. For år tilbage led jeg af en gruselig nældefeber.
    Der var det franske vand min redning når kløen var ved at tage pippet fra mig :))

    SvarSlet
  4. Det lyder jo fantastisk - et vidundermiddel der burde stå i ethvert hjem! Jeg har ikke hørt om det før, men den allerbedste anbefaling er jo den, man får fra andre, Tusind tak, den skal helt sikkert anskaffes! Og så behøver jeg vist ikke spørge, om dit brandsår har det godt igen ... ;)

    SvarSlet
  5. Takfor tippet..har aldrig hørt om det før!

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...