lørdag den 29. oktober 2011

Apropo ugler




Jeg er jo i øjeblikket ved at strikke en :
for uglen i hulen.



Sød og sjov er den,( uglen, og jeg er sikker på atLærke og Bastian vil elske den -
Det ender nok med der må strikkes to.


Jeg har egentlig ikke noget specielt forhold til ugler - jeg mener mit hus er ikke fyldt op med ugler, men jeg finder dem søde.

Er også vild med dem, når jeg sidder inde en mørk aften og kan høre deres skrig og lyde udenfor. Det er trygt og godt. Jeg mener så er tingene som de plejer :)





Min glasugle er lavet for 4-5 år siden, og jeg bli'r lettere fornærmet ;) når nogen siger at den mere ligner en kat!!
Som regel sagt af mennesker der ikke har kat.



9 kommentarer:

  1. Ja, Marianne, nu har jeg jo ikke kat, så jeg vil afholde mig fra, at udtale mig om din glasugle ;-) ...

    Og de andre ugler ér nu altså søde, de vi helt sikkert vække lykke. Og så er uglen jo symbol for visdom.

    SvarSlet
  2. Ja, visdom kunne jeg da godt bruge noget ekstra af

    SvarSlet
  3. De er godtnok kære, de strikkede ugler :-))
    ...og du har ret : Dem med kat synes at det ligner en ugle. Hi-hi.

    SvarSlet
  4. Hvor er de dog søde de strikkede små!

    SvarSlet
  5. Ok, ok...de er da lidt søde :-)god søndag!

    SvarSlet
  6. Den er så sød den ugle. Jeg har også fået en af en sød kollega, som jeg er meget glad for.

    SvarSlet
  7. De uglene blir sikkert godt mottatt - nydelige er de!

    SvarSlet
  8. Det er nogle skønne ugler, du har strikket, og glasuglen er bare så flot! Jeg har jo katte, så jeg kan sagtes se forskel på ugler og katte :-)

    SvarSlet
  9. Den er så flot din ugle og glasuglen er også rigtig sød.

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...