onsdag den 26. oktober 2011

Dinge-dinge-ling


Klokken er 08.00, jeg sover ikke helt.

Faktisk er jeg på vej op!

Mens jeg stadig ligger i det tomrum der hedder vågen/ikke vågen - ringer fastnettelefonen.

Jeg holder omgående op med at trække vejret, mens jeg tjekker hvad klokken er.

Rejser mig og er allerede på vej til telefonen i det næste rum, inden den ringer anden gang.

Hold da op hvor tankerne, ja katastrofetankerne, nåede langt omkring inden jeg nåede telefonen,
 lige efter 2. ring. -

- og hvem var så i telefonen ?? Ikke nogen.

Der blev lagt på, mens jeg hev røret op mod øret.

Puha, telefonnummeret blev tjekket, intet mistænkeligt der :)

Hjertet faldt på plads og min dag kunne starte.

Håber resten af dagen blir lidt blidere.


Må din dag være blid ved dig.



6 kommentarer:

  1. Uha ja, man kan nå at gøre sig mange tanker - godt der ikke var sket en katastrofe! Tanker og en blid dag til dig ...

    SvarSlet
  2. Håber du får en skøn dag ! :-)

    SvarSlet
  3. Godt, intet nyt er godt nyt...så resten af dagen bliver nok den rene idyl..

    SvarSlet
  4. Nu man det da kun blive en god dag :0)) med jeres gode ønsker - tak.

    SvarSlet
  5. Kender godt det, når telefonen ringer på uvante tidspunkter... Håber du får en god dag - her er der stille fridag, hundene ligger stadig i sengen selvom det er middag.

    SvarSlet
  6. Uha...ja den er ret ubehgelig den der.
    Håber din dag blev god trods starten på den:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...