onsdag den 2. november 2011

Manipulation :)




Original ;0)










6 kommentarer:

  1. Mon ikke katten er tilpas med at det kun er på computeren du kan lave den slags fikumdik med den;)))
    Fine billeder

    SvarSlet
  2. Godmorgen, Marianne, hvor er det flotte billeder! Har du brugt PhotoShop?
    Tanker og klem ...

    SvarSlet
  3. Hvor er det fantastisk. I går så jeg i TV, at man nu havde en 3D kopimaskine, så inden vi får set os om kan vi kopiere alt i virkelig form - vildt ;O)

    SvarSlet
  4. Ja, bilder går att göra mycket med, men originalet är sötast !

    SvarSlet
  5. Såååå fedt hvad teknisk kan gøre idag. Super sød original. Er det i Photoshop du har leget ? :-)

    SvarSlet
  6. Jo, Hanne jeg tror helt sikkert han er glad for at det kun er på computeren jeg laver sådan noget pjat

    Tak Madame, nej det er lavet på IPAD så det er i PHOTOPAD det er lavet.

    Det lyder ikke sjovt Kirsten, der står jeg altså af.

    Tak Eva jeg er også meget glad for originalen.

    Ja Bettina man kan så meget og det stjæler vores tid - men det er lavet photopad på min Ipad

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...