tirsdag den 3. maj 2011

Københavnerbarnet

Med stor fornøjelse arriverede jeg Nørreport for at besøge mindstebarnet.
Det tager ca. 2 1/2 min at gå til deres lejlighed fra stationen, så det var til at klare :)
Det første jeg måtte se var deres nye logerende.
En expressomaskine.
Nej, ikke en hvilken som helst,
men ekspressomaskinen.
 En SIMONELLI   :)

IMG_7272


Og om den kunne lave kaffe, ja det ku`den- med lidt hjælp fra yngste.
Jeg fik Americano da jeg ankom og senere fik jeg et par Capucino, uhm som det smagte.

IMG_7275


Senere fik jeg strøgtur i yngstebarnets selskab og vi fik lækker frokost på en dejlig sandwichbar.
Vejret var perfekt – sol, men ike for varmt-
Da vi ikke orkede mere ( jeg ikke orkede mere) blev jeg sat på toget og fandt mig en plads i stillevognen, hvor jeg i fred og ro kunne sidde og fordøje dagen.


IMG_7278

3 kommentarer:

  1. Ih det var hyggeligt. Du bliver nok nødt til at komme snart igen så jeg kan få øvet mig på det mælkeskum :)

    SvarSlet
  2. Høres ut som du har hatt det hyggelig:)

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig huggeligt - dejligt at have et barn i København, så du kan få dig nogle ture, vil jeg gætte på :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...