fredag den 9. november 2012

Strikke, strikke



Da vi var i Lübeck fandt jeg en garnforretning.
Ikke en særlig spændende forretning, men noget skulle der jo med hjem.

Et ngl. Zauberball lace i farven cranberries.

Og hvad skulle det så bruges til - ja - på det tidspunkt havde jeg ikke den fjerneste ide.



Men nu er jeg gået i gang. På en rundpind nr 4 1/2  strikke jeg nu et tyndt halstørklæde.
Om garnet rækker, det får jeg se, ellers må jeg jo bare en tur til Lübeck igen ;0)) or not.

Mon ikke Tante Grøn ligger inde med sådan et ? Det tror jeg.



4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det smukt - lækre farver og så fint med de lidt løse masker. Det ser dejligt blødt ud!

    Er spændt på, om du må en tur til Lübeck ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :) tror det bliver lækkert blødt, varmt og let

      Slet
  2. Lübeck er en dejlig by, men langt væk for et nøgle garn ;O)) Mon ikke du finder en lettere løsning hvis du kommer i bekneb??

    SvarSlet
  3. Utroligt smukke farver :-) Og jeg kan sagtens fornemme, hvor let og fint det bliver. Håber, du finder mere garn, hvis du får brug for det :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...