fredag den 2. november 2012

Historiefortælling/Lynhistorier



Hos Anne 
med bloggen , Hverken fugl eller fisk - læser jeg i øjeblikket de 
skønneste historier.

De små historier startede i onsdags.

Små historier omkring et emne som trækkes
 i æsken med Lynhistorier.

Anne kan noget med ord ,
i mine øjne er hun en rigtig fortæller.

Det første kort der blev trukket ; 
ET HÅNDSKREVET BREV 

 Anne opfordrede læserne til evt. at være med og skrive historien på egen blog.



Har taget ud- eller opfordringen op.
Måske lykkedes det :)


I hele mit voksenliv har jeg elsket at få breve - håndskrevne breve især.

Der er noget helt vidunderligt personligt og vedkommende over et håndskrevet brev.

Men skriver jeg selv fine håndskrevne breve ?  - nej , eller  jo men kun meget meget sjældent .

For en del år siden havde jeg den mest vidunderlige optiker.

Hun var ansat i et større firma men på et tidspunkt blev hun træt af dem og fandt sig et andet job. Dette job lå lige rigeligt langt fra min dagligdag så jeg flyttede ikke med hende.

I stedet flyttede jeg til en optiker tættere på min dagligdag. 

Fra hende min skønne optiker fik jeg de mest vidunderlige varme og vedkommende  håndskrevne  breve og jeg skrev også lange og varme breve til hende.  

Samtidig skete der en hel masse tungt i mit liv og pludselig havde jeg tabt tråden til hende.

Jeg kunne sende et håndskrevet brev !






2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig historie, Marianne! Jeg synes da, du skal sende et håndskrevet brev til dette dejlige menneske - er sikker på, hun vil blive lykkelig for det :-)

    SvarSlet
  2. Det tror jeg også Madame - måske skriver jeg det først på pc'en - er så dårlig til at holde tankerne samlet og får derfor tit skrevet forkert:)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...