torsdag den 19. januar 2012

Sulten efter æbleskiver


I december, fandt jeg i fryseren, et par poser æbleskiver fra året før :(

De var ikke værd at spise, tørre og kedelige så de ud.

Men mon ikke fuglene ville spise lidt at dem.

Den ene pose blev lagt ud i haven, og vupti -
næste dag var de væk.

Nå, det var jo fint, men jeg kunne jo også rive dem i småstykker
og smide dem på foderbrættet.

IMG_8305

IMG_8306

Her har vi så æbleskivespiseren – det var ham vel undt,
men jeg tror altså han har været meget sulten,
ellers spiser en kat vist ikke æbleskiver.

P.S. Det er ikke vores kat og heller ikke naboernes, men vi så en del til ham i december!

3 kommentarer:

  1. Hihi, dejlige billeder - men en lidt mærkelig kost for en kat :-) Den ser velnæret ud og pæn i pelsen, så den er næppe vild. Jeg har set vilde katte gå på jagt efter mejsekugler i træerne ...

    SvarSlet
  2. Ja, hvis man er sulten nok, så glider gamle æbleskiver åbenbart ned ;O)
    Skønne skønne billeder ;O))

    SvarSlet
  3. ... ja med æbleskiver i sigte, så kan jeg godt forstå at en sulten kat hænger ud;)

    stine

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...