lørdag den 21. januar 2012

Mit 1. spil Wordfeud



Har læst om at der var et nyt spil.

Et spil folk var helt pjattede med.

Og hvad så tænkte jeg, og troede egentlig det var sådan et stratetisk spil, med krig o.s.v.

Ikke om jeg overvejede at finde ud af hvad det var.

Men så fortalte Kirsten fraMaskebal om det og ja så hoppede jeg med på vognen i går.

Hvem skulle jeg så spille mod, man kan jo ikke spille alene

Jamen, jeg skulle da spille mod Kirsten, hvis hun havde tid og lyst, det havde hun.

Vi er ikke færdige endnu - men jeg skulle også lige finde ud af hvad det var for noget og så skulle vi sove, og handle og spise , ja det er ikke sådan lige at nå det hele- så vi spiller stadig indimellem - tror Kirsten vinder :0/

Ja, endnu en ting der stjæler tid hvis jeg ikke passer på ;0))

5 kommentarer:

  1. Det lyder som et spændende spil du er i gået i gang med, Jeg er spændt på at høre hvornår i bliver færdig.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Conni, det kan tage tid, for man sidder ikke ved det hele tiden. Er sikker på Kirsten vinder - hun er foran :(

      Slet
  2. Jeg spiller også Wordfeud:) Det er artig å trimme hjernecellene sine litt!

    SvarSlet
  3. Det er et sjovt og hyggeligt spil - måske skal vi også prøve?

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...