tirsdag den 16. august 2011

Camomille no. 2 og Nille no. 3

IMG_7849
Der er strikket sjal, Camomille.
Det er strikket i  bomuld og uld i farven indigo samt i noget hør fra lager i farven stålgrå -
det falder bare helt perfekt- og farverne er så gode sammen -
lige farven til cowboybukserne :)
IMG_7853IMG_7860
Et elendigt billed, men det viser hvor fint sjalet falder .
IMG_7855
Nille no 3 bliver her strikket i
købt for længe siden ,
men jeg tror den er koks og 24/2 i løbelængde.

Den bli`r så lækker.
den får også et ærme, sikkert 3/4 .
Har lige prøvet den, og den passer perfekt, indtil videre :)

P.S.
Brombærerne regnede ikke væk i søndags -
Plukkede et kilo i går og lavede lidt brombær/hindbær syltetøj.
IMG_7848
Store lækre søde sorte brombær – uhmm.

8 kommentarer:

  1. Arhmen er da VILD med især det første sjal...yes me like :-)

    SvarSlet
  2. Meget fint sjal og farverne passer også smukt sammen.
    Brombær....Mmmmmm-mums hvor ser de lækre ud !

    SvarSlet
  3. Lækkert sjal og Nille er også en dejlig model...Gode ser de ud brombærrene...Jeg skal plukke i weekenden, så jeg regner da også snart med at have brømbærmarmelade!

    SvarSlet
  4. Det er meget smukke ting, du laver - nøj, så skønne farver!
    Minder mig om min nye kjole i brændt brun, som husbond siger ligner noget, der er falmet ;-) Jeg måtte jo fortælle ham, at den skal se sådan ud, og at farven er helt rigtig.
    Håber du har lyst til at være med i Tivoli den 24. i næste måned. Det ku' være så hyggeligt at møde dig også i virkeligheden.

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er du flittig..........sjalet er virkelig smukt og tænk endnu en Nille....imponerende ;-))

    Brombær er en af sommerens højdepunkter....uhmmm

    kh Jane

    SvarSlet
  6. Tak :) BETTINA

    Tak KIRSTEN, dejlig når andre også kan lide ens arbejde.

    Rigtig god fornøjelse KIRSTENK - brombær er så goe.:)

    MADAME, ja de mænd og farver :) - jeg håber også det lykkes at komme.

    JANE, flittig nahh- det er jo noget der har været undervejs længe og den 3. Nille er jo ikke en rigtig Nille :))

    SvarSlet
  7. Endnu et smukt Camomille og de der brombær - MUMS siger jeg bare!

    SvarSlet
  8. Tak KIRSTEN , og får du trang til brombær, så kommer du bare - vi har masser af dem rundt omkring på matriklen :)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...