fredag den 7. januar 2011

Weekend


Hyacinten der flyttede ind d. 23.12.2010 står stadig så flot, og glæder mig hver dag. Jeg er en af de få der ikke er helt vild med duften, men det er som om denne har en mildere duft en de andre jeg tidligere har haft - og det nyder jeg.

Vi er ved at være der hvor vi kan holde weekend, men først er der, for mit vedkommende lige en arbejdslørdag med søde kunder. Men i morgen kl. 13 står det på fri - dejligt.

Er rigtig glad for mit arbejde men elsker også når jeg har fri - det hænger nok lidt sammen.

Begyndte for nogle dage siden på en ny trøje - en "Lun Efterår". Jeg strikker den i True Eco  Shetland,  farven er mørk brun,  fra garnudsalg - løbelængde og strikkefashed passer, så nu håber jeg bare den også passer mig :)





Det er en dejlig let forståelig opskrift, er ved at lade op til det svære; en Isager-opskrift ;o)

Rigtig god weekend til jer derude, håber den må blive, som i ønsker jer.

2 kommentarer:

  1. Tittet på den jakken, og den ser flott ut:)

    SvarSlet
  2. Dejligt du lige kigger forbi, der kommer jo ikke så mange :)
    Og ja trøjen ser dejlig ud men den er stirkket i noget blødere garn, tror min blir fin også.

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...