tirsdag den 17. september 2013

Hvor dumme tror de jeg er!?

Nedenstående var i min mail i morges.

Det er første gang jeg får den, men sikkert ikke sidste. 

Syntes det er ufatteligt hvis nogen hopper på den!



                                                                                                           
 
 
Kære kunde,

for sikkerhed, blev kortet spærret steder markeret verified by visa,
 
vi afgør, at nogen kan bruge dit kort uden din tilladelse. til din beskyttelse, har vi spærret dit kreditkort.
Du skal blot du skal blot aktivere dit kort og oprette din personlige adgangskode. du får den ekstra tillid til, at dit visa-kort er tændt, når du handler i de deltagende forretninger online.
for at aktivere dit kort, skal du klikke-her og følge vejledningen for at opdatere dit kreditkort.
 
 
 

Bemوrk: hvis dette ikke er afsluttet, vil vi blive tvunget til pه ubestemt tid afbryde dit kort, fordi det kan bruges til svindel.
 
Vi sوtter pris pه dit samarbejde i denne sag.
Tak,
Customer Support tjenesten.

8 kommentarer:

  1. øv ja, det er træls med de mails....især fordi man dog bliver lidt usikker og overvejer om der er noget som ikke passer!

    SvarSlet
  2. Det er da utroligt, Marianne - jeg har også fået flere af den type mails og fx fra 'Skat' til huskebloggens mail, som fortalte, at jeg skulle have penge tilbage ;-)

    SvarSlet
  3. Ja det er da utroligt....den har jeg fået flere gange og det er lige træls hver gang....
    jeg tror det er nogen som har hoppet på den...de prøver i gennem alt at lokke en til at give op ens kortnummer, uforskammet.....


    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. På et tidspunkt fik jeg flere af demom ugen...nu er der gået lang tid hvor jeg ikke har fået nogen. Min kollega har lige fået en mail fra skat om at hun har 12.000 til gode i overskydende skat..hun skulle bare lige maile sit kontonummer så ville beløbet bliver overført...
    plattenslagere og røverre er der sg nok af...jeg åbner aldrig mails der ser mistænkelige ud, men de bliver dygtigere og dygtigere til at tage os i r****...så måske en dag er det en selv det går ud over...Godt du ikke hoppede på den!

    SvarSlet
  5. Der er jo nok nogen, der hopper på den. Man skal være vågen, når man færdes på nettet.

    SvarSlet
  6. Ja, desværre florerer disse mails og tro mig, der er folk, der hopper på den. Ellers gør ophavsmændene det ikke.
    Jeg får også jævnligt lignende mails fra "banken", "Apple", "Paypal" m.fl. Og desværre er ophavsmændene hele tiden et skridt foran, så det er sjældent de bliver taget. Øv, øv... man skal virkelig tænke sig om. Men tænk, hvis man er helt grøn inden for computerverdenen?

    SvarSlet
  7. Forresten - nej, jeg underviser ikke. Holdet blev ikke oprettet pga. for få tilmeldte. Så jeg holder ferie uden strikkepinde, hæklenål, garn eller lgnende. En virkelig udfording, men det går strygende, selvom jeg har abstinenser. I aften skal jeg dog smede lidt sølv.
    Hilsen fra Middelhavets sol

    SvarSlet
  8. Ja, de där mailen är skrattretande! Ibland kan de inte ens en gång stava rätt..antar det är lika dant på danska och hur seriöst är det!? Ha en fin lördag!

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...