torsdag den 24. januar 2013

Stranden syd for Kerteminde













10 kommentarer:

  1. Mmmm det ser dejligt ud. Jeg var også ude at gå i skønt skønt solskin i dag. Det var helt stille og smukt. Der var 8 rådyr på marken og en rovfugl der kom flyvende hen over og satte sig i et træ. Så skønt.
    Kram Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder dejligt - jeg tog mange billeder så det er kun starten af min gåtur ( billederne er fra sidste uge - shh ;))

      Slet
  2. Det er en fin strand, men der går nok lige lidt tid, før vi får lyst til at hoppe i vandet igen.

    SvarSlet
  3. Smukke billeder, Marianne, og der er altså ikke is på Kerteminde Bugt endnu - her er Arresø helt dækket af is.
    Dejlig dag :)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle smukke billeder Marianne;) Tak for turen.
    De billeder du spurgte om i går er fra Harpa, musikhuset i Reykjavik.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle flotte naturbilleder .

    SvarSlet
  6. Tak for de skønneste fotos af et vinterligt Danmark.
    Jeg kan se, at du vist er i gang med nogenlunde samme projekt som mig :-) vi skal have pizza i aften, hvor bunden er lavet af blomkål, æg og ost!!
    Sikke en dejlig hue lille Lærke har fået af mormor.

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder. Et kold Danmark kan godt være pæn :)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...