onsdag den 8. august 2012

Årringe, et smukt

 

stykke strik

 

IMG_9251

IMG_9254

IMG_9256

IMG_9259

 

Farven er mere intens, gad vide hvorfor jeg ikke kunne fange den!?

 

Den er strikket i garn fra Onion, og ikke spor svær.

Jeg havde flere steder på Ravelry læst at den var lidt til den store side og at flere strikkede str. S selvom de var en L , osse mig ;O)

Jeg er så glas for den, den falder perfekt, god halsudskæring der ikke vokser og det gør resten af blusen så heller ikke. Ikke for varm

 

Strikkede 4,5 cm ekstra på længden – godt for det ellers var der blevet luftet maveskind, og det er ikke nogen fornøjelse – hverken for mig eller andre .

 

IMG_9247

12 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn! Sikke et flot mønster og en dejlig facon - og farven er bare så fin, selv om du siger, den ikke er gengivet helt korrekt.

    SvarSlet
  2. Wau hvor er den flot - fantastisk farve og skønt at den blev perfekt, for selvom den måske ikke er svær at strikke, så er det jo et stort arbejde :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten, og ja det er et stort arbejde men jeg er vild med den og garnet :)

      Slet
  3. Den er super-flot !
    Jeg har den også på min to-do liste, men har endnu ikke bestemt mig for farve og garnkvalitet.

    SvarSlet
  4. Den er flot, hvad slags garn er det? Jeg har strikket den i orginalgarnet, og smidt den ud, den blev ved med at vokse. Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Garnet et Onion garn, bestående af bomuld, hamp og modal.
      Hilsen Marianne

      Slet
  5. Wauw den er smuk ....
    Den kunne sagtens komme på to dó listen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne - det er en skøn model , og med lidt maskemarkører på pinden kan man også snakke mens man strikker ;0)

      Slet
  6. Den er utroligt smuk og farven er helt fantastisk.

    SvarSlet
  7. uuhhh!!!! Den er flot lavet den bluse ;)
    Kh Mette

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...