fredag den 1. juni 2012

Fantastiske blogland


Jeg er ved at strikke Arleen.

Garnet er det smukke og bløde uld/bomuld fra Weller

Desværre tænkte jeg mig ikke om inden jeg startede, så pludselig var der ikke mere garn og blusen kun halvfærdig.

Weller havde ikke mere i den farve og tykkelse, og da det var fra første sendning ja, så ….

Jamen, jeg kunne pludselig huske at Ulla havde strikket med samme farve og hvis jeg huskede rigtigt, havde også hun købt af den første sendning.

IMG_9040

Og jeg huskede rigtigt, og en mail senere og vupti så havde jeg garn nok til at kunne færdiggøre min Arleen.

Tusind tak til dig Ulla fordi du ville hjælpe :O)

10 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt at ha´ et fjernlager (jeg tror Ulla er god for de fleste Weller garner ;O)

    Og dejligt at du kan komme videre, for det ville godt nok være surt at måtte opgive halvvejs.

    Jeg har lige være inde og se Arleen på Ravelry - det er jo en "lige mig" model, så den er selvfølgelig lagt i favorits.
    Fortsat god strikkelyst og dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Hvor ER det en skøn farve!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Lavendel man blir lidt sulten når man høre navnet på farven - rosmarin :)
      Er også lidt tosset med den. Farve :)

      Slet
  3. Ja, det var rigtig dejligt at Ulla havde et lager :)
    Jeg tror den blir god Arleen, og jeg har over 200 i favorits på Ravelry - måske man skulle slette nogen af dem.

    Rigtig dejlig weekend til dig

    SvarSlet
  4. Det var vel nok dejligt, Marianne! Jeg synes, det er en skøn farve, du strikker med :-)

    SvarSlet
  5. Skønt når hjælpen er lige om hjørnet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, blogland er god til at hjælpe :)

      Slet
  6. Vilken otrolig tur...vänner på nätet är bra att ha :) Ha en fin helg !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eva og ja det er et utrololigtnat mennesker men aldrig har mødt er så søde og imødekomne :). Også dejlig weekend til dig

      Slet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...