lørdag den 17. december 2011

I dag er det min tur :O)


I dag var det  min tur til at åbne pakke i den Kreative Pakkekalender.

Heldigvis har pakken kun været her et par dage(var lige ved at tro der ikke kom nogen pakke;)

Den var pakket rigtig fint ind:

IMG_8299

Og sikkerheden var blevet tilgodeset :)

IMG_8300

Der var både til den søde tand og til pynt.
IMG_8301

Der var fine kræmmerhuse, lige til at hænge op og ikke mere julede end de sagtens kan hænge i januar også.
IMG_8302
Og hvem er så den søde giver??
Jamen, det er da Pia , som på mystisk vis ved at jeg elsker HIT MIX :)

Mange tak Pia for den dejlige kalendergave-
HOT or NOT :  meget meget HOT

4 kommentarer:

  1. Tillykke med flotte kræmmerhuse - sikke en dejlig pakke at få :-)
    En dejlig lørdag aften til dig!

    SvarSlet
  2. HVor er du heldig med sådanne fine gaver.

    Og jeg er bare SÅ glad for mine... :-)

    SvarSlet
  3. Det var godt nok en lækker gave:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Er rigtigt glad for at du kan li' dem ;-)
    Det er jo altid lidt spændende om man kan ramme i andres smag :-)
    Og godt at nissen holdt forsendelsen - har prøvet at få en mast påskehare.
    Knus fra Pia

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...