søndag den 10. april 2011

Makro og gammel frugt

Hos Catarina er der igen makrosjov.

Denne gang med emnet FRUGT



I vores have har vi en kvædebusk. Vi bruger ikke de kvæder der kommer, da jeg ikke bryder mig om smagen.

Inde mellem nogle grene sidder der en kvæde, der har overlevet sne, storm, regn og fugle.
Jeg finder den smuk, smukkere end hvis den ikke havde været i forfald!

kvæde fra 2010

Håber der er andre end mig der kan se skønheden!


P.S. Fra tirsdag kl. 10.00 kan der stemmes på Catarinas blog – gå ind og se de andre flotte makrofotos og stem på den du bedst kan li`.

13 kommentarer:

  1. Den ser dejlig gylden ud - dog noget brugt. Dejligt med et solskinsbillede.

    SvarSlet
  2. Var du så mindfull at du også lyttede til kvæden;))
    Smukt billede

    SvarSlet
  3. Jo, skønheden er der skam - farver, struktur, form - det hele!

    SvarSlet
  4. Ja, det kan jeg helt bestemt. Forgængelighed...

    SvarSlet
  5. Trine ikke brugt men måske overgemt :)

    Nej, Hanne så tæt kom jeg ikke, :)) så mindfull var jeg ikke ;0)

    Ja, Dorit den er pragtfuld.

    Smukt forfald Ditte, ligesom os!;0))

    Fuldstændig som os Lavendel :0))

    SvarSlet
  6. Jo den er godt nok skøn....på alle måder;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Den er smuk selvom den er i forfald...;-D

    SvarSlet
  8. Jeg kender ikke rigtig smagen, men udseendet fejler ikke noget :) Jeg kan også godt li' forfaldet...

    SvarSlet
  9. Den er også meget smuk - smuk som forfald også kan være. :)

    SvarSlet
  10. Meget flot billede ... det er heldigvis ikke altid, at man er smukkest i ungdommen ;-)

    SvarSlet
  11. Ja, forfald kan være utroligt smukt - det her er et af eksemplerne.

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...