onsdag den 13. oktober 2010

Smukt

Den smukkeste dejlige morgen med mosekone-kaffebryg ;) , stilhed, høj sol, varm kaffe i koppen og strikketøjet inden for rækkevidde.

Har desværre ikke fundet ud af hvordan man sætter billeder ind, det ville ha' været så smukt.

Det må blive en anden dag. 


Jeg arbejder videre med at sætte mig ind i alt det tekniske omkring en blog.
Samtidig gør jeg mig nogle tanker omkring det at blogge, hmmmm- Har endnu ikke taget stilling til om det overhovedet skal offenliggøres.
På den anden side kan jeg jo nok ikke regne med noget som helst, før jeg stãr midt i det.

Har jeg overhovedet noget på hjertet, tør jeg, mestre jeg kunsten at fortælle?? Mange spørgsmål og endnu ingen svar. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...