tirsdag den 13. november 2012

UBpB =



Uidentificerede
Besøgende
på
Bloggen




Ind i mellem, går jeg ind og kigger på statistikkerne.

Normalt er der mellem 30 og 100 inde og besøge mig dagligt , 
Rigtig dejligt :0)

Men så søndag aften var der pludselig over 200 - woww, var min første tanke, 
Ja og så glemte jeg det igen.

I går kom jeg så i tanke om det, og var inde for at se hvad der var på færde.

Og jeg skal da lige love for der var noget på færde.
Søndag og mandag havde der været over 300 besøgende.

Jeg vidste at det ikke kunne passe, så jeg kiggede lidt på hvor de kom fra.


Indlæg

PostSidevisninger
07/09/2012, 4 kommentarer
133








16/05/2011, 5 kommentarer
125








21/01/2012, 5 kommentarer
114








23/08/2011, 11 kommentarer
111








07/04/2011, 5 kommentarer
106








11/11/2012, 12 kommentarer
29











    Ovenstående sidevisninger  har aldrig set sådan ud , så jeg fandt et andet sted, hvor jeg kunne se hvor de kom fra! 




Inden for den sidste uge har det set ud som billedet  her under.


Sidevisninger efter land


PostSidevisninger
Irland
454
Danmark
362
USA
62
Storbritannien
29
Tyskland
24
Rusland
9
Norge
8
Australien
2
Færøerne
2
Ukraine
2





Og indenfor den sidste måned som det billed her under.


Sidevisninger efter land


PostSidevisninger
Danmark
1677
Irland
454
USA
227
Tyskland
109
Storbritannien
43
Norge
40
Rusland
27
Grønland
12
Spanien
11





Altså er der et eller andet i Irland der prøver at komme ind og gøre et eller andet.

Jeg kan ikke gøre noget ved det, men finder det rigtig træls.
Desuden har jeg lige slettet 3 engelske kommentarer fra spam, 
alle 3 lagt ind d. 3.11.2012
alle 3 var fra en anonym.

 Har ikke tidligere haft noget der skulle slettes i spam :O(










14 kommentarer:

  1. Bare de ikke laver ulykker, gør det ikke så meget. Men det ser da besynderligt ud med alle de irske besøg.

    På Disqus, som jeg bruger, får jeg ikke én eneste spam-kommentar. Det er nok fordi, man skal skrive sit navn og en e-mail-adresse, og det kan man ikke få en spamrobot til at gøre. Hvis man opretter en konto (som jeg fx har) skal man slet ikke skrive noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en konto på Disqus, har bare aldrig fået den ind på bloggen ;O)

      Slet
  2. Jeg har lige været inde og tjekke min statistik og det er nøjagtig det samme! Jeg har 481 besøg fra Irland og bare for i dag har jeg haft 24 besøg fra Irland! Hmm, hvad mon der lige sker??

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mand der er edbmand. Snakkede om noget med statistikker og undersøgelser - men jeg fatter ikke så meget af det, men han sag de det ikke var noget jeg skulle tage mig af :)

      Slet
  3. Nå...sært, jeg må da lige tjekke, har ikke oplevet spam - knus

    SvarSlet
  4. Hmm det virker da godt nok underligt, men hvad dælen skal man stille op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan intet gøre - bare se til ;0(

      Slet
  5. Blev lige så overrasket som dig. Var jo først vældig beæret, men kunne så også konstatere at de fleste var fra Irland... og hvad er sandsynligheden lige for det ???
    Aner ikke hvad man kan gøre, men der ingen ting at se i dag. Så mon ikke de har opgivet deres, sandsynligvis upassende hensigter.

    SvarSlet
  6. Det er det samme her....hmmm
    Jeg har også slettet en del spam her på det sidste.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så generende - hvad får de ud af det ?? Knus

      Slet
  7. Nogen har åbenbart fået øje på blogspot, for også jeg får en del spam på engelsk fra "anonym". Det lyder egentligt meget personligt, men når man har fået nogle stykker kan man se, at de er bygget op på samme måde, refererer til ens blog, og slutter med en henvisning til en hjemmeside, som angiveligt skulle være afsenderens, men som ikke findes. Der er ikke andet at gøre end at klikke delete!

    SvarSlet
  8. Jeg har har wordpress og får dagligt udenlandske kommentarer i mit spamfilter. Heldigvis ender de her i filteret, hvor jeg kan slette dem uden videre - uden de gør nogen skade.
    Har man ikke sådan et i blogspot?

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...