torsdag den 8. november 2012

Jeg har set en film !



Ikke nogen særlig god film.

Men jeg har set den.

De sidste  3 år har jeg ikke set en film eller fjernsyn for den sags skyld.
Kan ikke holde koncentrationen,og hvis indholdet ligner noget der kunne foregå i virkeligheden,
Ja, så går mit system i baglås.

Denne film så jeg - holdt koncentrationen ved også at have noget strikketøj i hænderne. :)
Måske kan jeg snart se en "rigtig" film og ikke bare en tjubang-sciencefiction :)






Mit system er så følsomt , at hvis jeg ser en overskrift i avisen
om en katastrofe - så blir jeg dårlig.

Jeg arbejder stille og roligt på at få balance i livet.
Og nej man kan ikke undgå at blive konfronteret med ubehageligheder.
Men jeg kan øve mig i ikke at lade dem fare direkte ind.
Det er jo ikke alt jeg behøver tage mig af :)
Men det er svært, når man hele livet har været opmærksom på de andre og deres behov.


8 kommentarer:

  1. Kender du den her:
    Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, mod til at ændre de ting jeg kan, og visdom til at se forskellen.
    hilsen Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. og jeg prøver efter bedste evne :) det er jo desværre ikke altid nok

      Slet
  2. Sgu da ellers noget af en film at lægge ud med. Kunne du ikke have startet blidt op med en Morten K film...eller lign. hhehe :-)

    .. og næhh det er desværre ikke altid, at selv de bedste evner kan klare opgaven. Sender dig lige en cyberkrammer :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, dejligt, den varmede - jeg blev bare så glad da jeg opdagede at jeg kunne . Måske ender det med en biograftur ;)


      Slet
  3. Det er et dejligt fremskridt, Marianne, og jeg håber, du kan genfinde balancen og glæden ved at se en god film. Man behøver nemlig ikke lukke alting ind. Tanker til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame - jeg blev altså bare så glad da jeg opdagede at jeg var nået et stykke, når jeg ikke hele vejen, jamen så er det sådan det er. - men ind i mellem prøver jeg ting af . Nogen gange hævner det sig - men man når jo ikke videre hvis man ikke prøver . :)

      Slet
  4. Skønt med sådan en sejer.
    Knus til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Det er så skønt - tak for knus , det varmer :)

      Slet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...