lørdag den 17. november 2012

Og vinderen - det var mig




Den 5. November blev der hos Bettina Holst udtrukket 2 vindere i en give away.

Det havde jeg faktisk glemt igen, glædede mig da til at se gevinsten, men det var ikke noget jeg tænkte på.

Og så kom posten.
Med sig bragte han en pakke - til mig .
Hmm - havde da vist ikke bestilt noget .
Gik lidt rundt om pakken som katten om den varme grød.
Var jeg ved at blive mere tosset end jeg troede, eller hvad var der los!?!

Langt om længe tog jeg mod til mig og flåede kassen op.

Og der lå den jo, puden.

Den pude jeg havde vundet, men helt glemt igen :)

Tak til Bettina og lykkens Gud(inde) - Bettinas mand :0))





4 kommentarer:

  1. Tillykke Marianne - sikke en flot pude du har vundet!

    SvarSlet
  2. What !!?..havde du glemt at du havde vundet...fyy... hehheh :-)

    Dejligt at den er nået frem :-))

    SvarSlet
  3. Det var da en dejlig overraskelse - den er super flot!

    SvarSlet
  4. Tillykke med gevinsten - lækker pude :)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...