tirsdag den 15. marts 2011

Garn - lækkert - nye projekter





Lækkert garn er ankommet fra den jyske garnpusher

Der er mere end man umiddelbart kan se,
men dovenskaben tog over eller var det bare træthed?
så det blev bare lige et hurtigt kig med kameraet .

Jeg er begyndt på Camomille nr. 1 :)

Ja, de fleste strikker jo mere end et, så jeg kan ligeså godt give numre fra starten ;O))


Som noget af det allerførste garn jeg købte hos Weller,
lige da han startede,
var en camel-farvet uld og cashmere.
(jeg er ikke til camel-farvet :(  )

Nu bruger jeg den så sammen med højlandsgarn´i farven Stubmark
til mit 1. Camomille.
Tror det bliver godt:)

7 kommentarer:

  1. Ja, det er lækkert garn der kommer fra Verdensfirmaet...god strikkelyst!

    SvarSlet
  2. Uha de ser lækre ud de nøgler og sikke smukke farver.
    Camomille nr.1 ;O) ser rigtig fint ud!

    Jeg vil godt se alt din nye garn!!!

    SvarSlet
  3. Jeg vil sige dig tusind tak for dine varme hilsener på min blog i forbindelse med min fars sygdom og død. Det varmede utroligt meget i en hård tid. Jeg er endnu noget kvæstet, og glæder mig til jeg igen får energi til at fordybe mig i blogland.

    SvarSlet
  4. Flotte farver;)

    knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Skønne garner fra Garnpusheren han lokker jo den ene gang efter den anden med skønne farver.....jeg lader mig fristet gang på gang.

    Fin indstilling mht. Camomille den første :))

    Kh Jane

    SvarSlet
  6. Lækkert garn - har også snart et lager:).
    Kan godt lide dit camel og stubmark sjal :)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...