søndag den 20. marts 2011

Forårsbilleder :O)

Forår er på vej.

Har lige været en rundtur på matriklen med kameraet.

Her et billedtungt indlæg om forår :O))


Rabarber på spring - hmm, skulle måske fjerne ukrudt, næhh pyt
.


Solbærbusken har store bladknopper, nogen har spist at de små spidser - :(

Dobb. Vintergæk     og     vintergækker 






 Mariehønen Evigglad er vågnet op til dåd.


Skovbund på vores matrikel, senere vil der være et kæmpe tæppe af anemoner , uhmm glæder mig.
En kapsel fra bog har overlevet stormene :O)







































I drivhuset er der også liv :)



Billedet til højre er solhat , farven endnu ukendt 
da det er en jeg selv har sået sidste år. 
Ialt har jeg nok 30-40  små echinacea (solhat)
som jeg såede sidste sommer.
Glæder mig til at se hvilke farver der kommer.



Her under er det den franske estragon
der er godt på vej, den er så go` og nem.

9 kommentarer:

  1. Uh, hvor vi også trænger:)

    SvarSlet
  2. bliver helt i forårsstemning af dine dejlige billeder :-)

    God søndag....

    SvarSlet
  3. Ja, det gør vi Sifka :)


    Det var også det der var meningen :) Bettina og også dejlig søndag til dig.

    SvarSlet
  4. Åh, hvor ser det dejligt ud. Og sikke misundelig jeg da lige blev på dine drivhus rabarber. Mine titter ikke engang så småt frem udenfor endnu - men vi plejer jo også lige at være 1-2uger bagud med foråret her midt på Djursland. Så vi når det jo nok...

    SvarSlet
  5. Smukke,smukke billeder;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. Så fint det kommer seg - heldig dere som kan snuse rundt i bedene. Jeg venter og venter på snøsmeltingen.

    SvarSlet
  7. Hvor dejlige fotos...må jeg kaste lidt malurt i bægeret og sige, at det for mig mere ligner dobbelte vintergækker end Dortheas liljer? eller hva´ og de rabarber ...uhm...!

    SvarSlet
  8. Dejlige dejlige forårsbilleder...nu er det helt sikkert at foråret kommer!

    SvarSlet
  9. Det er så dejligt at se det hele skyde - jeg har lige kigget rundt i min have og set mange små og meget velkomne skud af bl.a. lungeurt :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...