fredag den 25. marts 2011

- og trøjen overlevede

Det var ikke uden bekymring jeg lagde min nystrikkede trøje i vaskemaskinen.

Jeg har en rigtig god vaskemaskine, der har vasket alt fint og sart til min fulde tilfredsstillelse-
alligevel var jeg lidt nervøs.


 














Der var ingen grund til nervøsitet. Den dejlig varme trøje kom helskindet ud af maskinen. ;O))

Jeg har endnu ikke købt knapper, men jeg har fundet  nogle jeg kunne tænke mig, og derfor taget kontakt
til Jeanette  der laver de knapper jeg gerne vil have.

Da jeg ingen knapper har og trøjen er mørk brun, ja , så har jeg lagt nogle hjemmelavede perler på så der er lidt at forholde sig til!!


Garnet er fra den gode garnpusher og hedder True Eco Shetland, farven findes ikke længere på lager..





P.S. Er sikker på at den trøje ikke er til at slide op :O))

4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot - og garnet er utrolig lækkert, synes jeg. Jeg tror heller ikke, at det er til at slide op :-)

    SvarSlet
  2. Den sidder bare helt perfekt . og selvom garnet er groft kradser den ikke , en ren winwin :)

    SvarSlet
  3. Jeg overvejer kraftigt at strikke en - jeg har den råhvide stående :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...