tirsdag den 25. januar 2011

Jeg har vundet :0) - nu med billed

Ja, jeg har!

Jeg har vundet en give away.

Ikke første gang jeg har vundet en sådan, men første gang efter jeg selv har fået blog.

GIVE AWAY HER PÅ BLOGGEN
er de ikke søde - en af dem er på vej til mig :o)


Har vundet en ugle, de er så søde de ugler Sine laver, så jeg er rigtig, rigtig glad. Glæder mig til den dukker op.

Sine laver rigtig mange søde ting, kig ind til hende HER


Min første give away vandt jeg hos Kirsten = Bjørnemor. Det var en fin lille hjemmegjort billedbog til en lille pige - mit barnebarn.

Kirsten er utrolig kreativ, og laver mange fine ting.

5 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med gevinsten

    knus
    JANE

    SvarSlet
  2. Tillykke med gevinsten - det er en hyggelig ting, disse give aways.

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig...de er søde de ugler der!

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde hilsner.
    HilsenMarianne

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...