mandag den 10. januar 2011

Stilits

I dag da jeg kom fra arbejde, var fuglene sultne.
Var løbet tør for foder så de små kræ måtte vente til jeg kom hjem.

Huskede heldigvis at købe foder på vejen, så efter at have smidt tasker og smykker!- de bliver altid smidt når jeg træder ind ad døren- blev fuglene fodret.
Når jeg har hældt mad op til dem slår jeg på foderbrædtet med det krus jeg har brugt til maden, så inden for et øjeblik vrimler fuglene frem.

Jeg gik tilbage til køkkenet, hvorfra jeg har en god udsigt. Og god udsigt skal jeg da love for jeg fik. Ikke mindre end 4  stilits tumlede rundt i haven og tog for sig af maden.


Kunne ikke komme til at fotografere dem ordentligt, derfor lånt ovenstående smukkke billed  fra

2 kommentarer:

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...