fredag den 19. november 2010

Verdens bedste mor


Jeg er så heldig at jeg stadig har min mor.
 Det er jo ikke nogen selvfølge, hun bliver trods alt 80 næste gang, men hun er heldigvis frisk og rørig. Vi bor blot et stenkast fra hinanden, så vi ses dagligt, ikke i timer, men i små glimt. Der er jo selvfølgelig ikke kun fordele ved at bo på denne måde, men sådan er det. Vi tager gerne de små ulemper. 
Vi har gennem årene fået så meget og gør det stadig.

Nå, men egentlig skriver jeg fordi mor nu igen ramte plet.
Jeg havde på et tidspunkt set nogle tulipaner jeg rigtig gerne ville have.
Kom dog aldrig afsted efter dem.
Vi bor på landet, så der er ca. 20 km til en by hvor man kan finde alt:) - også Tante Grøn, så efter endt arbejde , ja så blev bare ikke lige.

Så her forleden, kom min dejlige mor med 2 poser tulipanløg  til mig.
Det var dem :)
Nu er de puttet i jorden i en stor krukke, placeret så jeg kan holde øje med dem inde fra mit ynglingsrum - udestuen.

3 kommentarer:

  1. Det er skønt med en opmærksom mor!
    God weekend ;0)

    SvarSlet
  2. Hvor skønt at have sin mor stadigvæk og endnu dejligere er det jo at I bor så tæt ved hinanden.

    Sødt af din mor at huske på Tulipanerne du ønskede dig nu kan de bringe glæde til foråret.

    God weekend

    SvarSlet
  3. Også rigtig god weekend til jer.

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...