torsdag den 11. november 2010

Det er så lidt der skal til

Nogle dage har jeg bare lyst til at gøre en lille forskel. - hvis jeg kan :)

Da jeg i dag stod i kø ved kassen,i den lokale brugs, efter at have fundet lidt godt mel, mælk og andre nõdvendigheder, lagde jeg mærke til at der lige bag mig stod en ung pige med et bæger salat.

Det var sikkert hendes frokost, kl. var ca. 12 så det var nok hendes frokostpause og hun skulle så lige skynde sig at proviantere.

Hun stod lidt uroligt, kender det godt, har travlt og alt over 20 sekunder føles som evigheder. Så jeg vendte mig om, og spurgte om hun ikke ville før mig. Og i skulle ha' set et smil jeg fik og et; tak gerne- ja det lever jeg lidt på endnu- smilet.

Ha' en dejlig aften :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...