onsdag den 4. januar 2012

Der må ryddes op



Efter en dag og en nat med stærk blæst/let storm og regn i rigelige mængder, er det tid for en oprydning.

Udenfor altså.

I store dele af haven, ligger der potter og andet, som har plads et helt andet sted!!

På nordsiden af huset har jeg et dejligt sted hvor jeg kan omplante og gøre andre grønne ting,
og derfor er der selvfølgelig også en masse potter, dimser og skrammel, det er der ikke mere :0(

Så, nu er det ud og i gang med indsamlingen til " Marianne's plantebord "

4 kommentarer:

  1. Det er helt vildt, som det blæser også her - jeg har endnu ikke været ude at se hvor meget, der er fløjet væk. Pøj pøj med indsamlingen!

    SvarSlet
  2. åhh der snakker du direkte til min dårlige samvigtighed.. det burde jeg også ud og gøre.. her er det bare drengenes lege tøj...

    SvarSlet
  3. Allt har sin tid :-))) Ha det så trevligt därute, kram

    SvarSlet
  4. Øv, forhåbentlig er der ikke for mange potter, dimser og andet skrammel der er gået til i stormen ;O(

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...