fredag den 31. december 2010

Godt nytår til alle

Alle der kigger forbi ønskes et rigtig godt nytår-det kan s.. Kun blive bedre end 2010.
Lyder det negativt, det er det ikke, det er bare en konstatering af at 2010 ikke var mit år- så ja, det kan kun gå fremad- tør slet ikke tænke på hvis det det ikke gør.

Håber for alle at der må blive mere fred og færre naturkatastrofer.

Hvis vi nu alle gav et ekstra smil, et ekstra kram - ja, så tror jeg på det ville gøre en forskel- er jeg naiv, måske, men det er også ok i en god sags tjeneste.

RIGTIG GODT NYTÅR TIL ALLE DER MÅTTE LÆSE MED :)



2 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg:) Fine ord og merke seg.

    SvarSlet
  2. Også godt nytår her fra Djursland.
    Selvfølgelig bliver 2011 et godt år :o) Sådan er det bare... Vi har været sådan lidt i off-line-mode idag alle sammen, vi dur bare ikke til at være oppe så længe - men vi har hygget alle fire både i går og idag. I morgen skal vi vist ha lidt frisk luft - og så skal der jo gøres klar til at hverdagen kommer snigende mandag - øv.
    Har du forresten prøvet Liselottes kærlighedsbrød? UMM siger jeg bare. Brugte 500g alm. hvedemel og 100g hvid hvede. Kan klart anbefales og har endnu et stående til hævning, da vi ikke har fået bagt rugbrød til imorgen.
    Nytårs kram fra din yndlings ældste datter ;o)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...