onsdag den 8. december 2010

Dagens nisse


Der har været en nisse på spil :)
Den har lagt noget meget værdifuldt til mig-
Det lå i mit skab, da jeg mødte på arbejde i dag.
Hmm, hvem møder meget tidligt og hvem var på arbejde i går, hvor jeg ikke var der???



En rigtig sød og meget velmenende nisse jeg har fået mig.
Håber den bliver ved med at være sød, ja og selvfølgelig må den da også være nissedrillesyg.



Som i kan se har jeg strikket nissehuer. De er i forskellig størrelser og farver, kender jo ikke min nisse endnu;o)

Nissehuerne er rigtig dejligt julepynt.

Fine i vinduerne,men også på et veldækket bord med den hvide damask eller den grove hørdug.

4 kommentarer:

  1. ih hvor er både hjerter og nissehuer altså bare kære - kan man mon ønske sig sådan nogen i før-jul gave?? hmm....

    SvarSlet
  2. Så hyggelig å få slik overraskelse på jobb:) Nisseluene dine er så søte.

    SvarSlet
  3. så söta tomteluvor du gjort!!...och dina hjärtan är helt underbara!
    //Annica

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...