torsdag den 11. april 2013

Sommerhushygge





- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. God til dig :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert, skål herfra.

    SvarSlet
  3. Det lyder vel nok dejligt - er spændt på om I besøger Naturbroen ved Arresø :-) Rigtig god weekend, Marianne!

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at være RIGTIG hyggeligt!
    Sød lille mejse du fik besøg af. Og måren? Jeg husker det som, at den var min far ikke begejstret for. Hvorfor ved jeg ikke.
    Tog den æg og kyllinger? Ja, var det ikke sådan?!

    SvarSlet
  5. Ja, det er da rå hygge.
    Det skal jeg også snart på min nye altan:))

    SvarSlet
  6. Åh ja, sådan skal det være :-) Jeg synes nu roligt du kan være begejstret for måren (bare du passer på hønsene, hvis du har nogen), for det er ikke mange forundt at se den "live". Den lille halemejse er meget, meget fin - jeg tror ikke, jeg har set sådan en før. Ha´en dejlig weekend :-)

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...