torsdag den 1. december 2011

Så blev det færdigt :)

  
Pyha, så fik jeg det sendt.

Ja, pakken til Kreativ Pakkekalender.

Det er utroligt så mange tanker man pludselig gør sig om sit arbejde.

Lidt ræd for janteloven måske – eller bare ganske almindelig overdreven selvkritik !!

Nu håber jeg bare Post Danmark tager deres job alvorligt
og sørger for at bringe gaven sikkert frem.

Jeg kan jo ikke afsløre hvad jeg har sendt
men jeg kan da vise en perle :O)

IMG_8244
Klar turkisblå med små fine applikationer – et lille maleri.

9 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på det er smukt. Når det er lavet med hjertet, så skal alt nok gå godt.
    Skriver en som også er nervøs for sin pakke, er den mon god nok :s

    Det er en skøn turkis perle du har lavet. Me like.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Wauw, sikke en smuk perle du har lavet, Marianne! Der er vist ingen grund til, at du er nervøs for hvordan pakken bliver modtaget :-) Ha' en dejlig fredag!

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er den smuk Marianne. Modtageren kan da kun blive glad :o)

    SvarSlet
  4. Hold kæ.. hvor er den smuk - vildt lækre farver og sikke et skønmaleri - wau!

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot og jeg synes turkisblå er så smuk.
    God weekend

    SvarSlet
  6. Tusind tak alle sammen, at lave perler er ren meditation :)

    SvarSlet
  7. Du har absolut INGEN grund til at frygte janteloven! Jeg ville være glad, hvis det var mig, der skulle modtage nogle af dine fine glasting eller...

    Og at have hjertet med er det vigtigste. Det er jo ikke en konkurrence!!

    SvarSlet
  8. Hvor er den fin...desværre fik jeg ikke i tide tilmeldt mig pakkekalenderen, så jeg må nøjes med at kigge med hos i andre...god dag til dig!

    SvarSlet

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...