søndag den 31. oktober 2010

Stille søndag

Søndagen er dømt til at være stilledag.

Dagen i går var lang, hård og hyggelig.

Arbejdede og derefter 40 års jubilæum for en kollega.
Hun blev fejret med maner med gaver, taler, skål og hurra. Det var en rigtig dejlig dag.

Så dagen i dag er stille. Sidst på formiddagen, da solen stadig var i sit es, tog jeg kameraet og gik på blomsterjagt.

Her er hvad jeg fandt:


Lathyrus der har blomstret og blomstret siden først på sommeren. Frøene er i år købt hos Thompson og Morgan . Super gode frø :)





Er det ikke fantastisk at jeg her d. 31.10 kan finde blomster i haven.
Det er bl. a. derfor jeg ikke får gjort haven vinterklar på en gang,
jeg nænner ikke at hive op og smide væk når der stadig er liv -  tosset?
 ja måske,
men jeg lever med det ;O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en lille hilsen, kommentar eller hvad du føler for. Jeg elsker af få en lille besked.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...